Folkebibliotekene i Vest-Agder tilbyr nå PressReader – en gratis tjeneste som gir ubegrenset tilgang til over 5000 elektroniske aviser og magasiner fra hele verden på over 70 språk. Flere norske aviser og tidsskrifter er inkludert i tjenesten, blant annet Aftenposten, Dagbladet og de fleste avisene i Agder.

For å få tilgang laster du ned appen PressReader på mobiltelefonen eller nettbrettet, og så aktiverer du tjenesten ved et fysisk besøk på et bibliotek i Vest-Agder. Da får du automatisk 72 timers ekstern tilgang hjemmefra, på hytta eller hvor du måtte befinne deg. Etter 72 timer må du besøke et bibliotek på nytt for å få gjenåpnet tilgangen.

Tjenesten er betalt av Vest-Agder fylkeskommune og administreres av Vest-Agder fylkesbibliotek.

Translate »
Click to listen highlighted text!